HTML

Tomek versei

Válogatás nélkül megtaláljátok itt verseimet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Szívemből

2011.01.10. 17:08 Éberen álmodó

Szívemből

 

 

Mondandóm egyszerű

Mégis nehezen jönnek a szavak

Hisz annyi mindent éltünk át

A három hónap alatt…

 

Fejem csak kapkodtam

Veled az idő oly gyorsan halad

A percek napokká nőttek

Egyik a másik után szaladt.

 

Mondandóm egyszerű

És megértenéd, tudom

Hogy nem kell egyedül járd

Én melletted vagyok utadon.

 

Melletted a jóban

És majdan melletted a rosszban

Együtt keressük a fényt

A rossz napokban.

 

Mondandóm egyszerű

De mégis, ami mögötte van

Az sokkal több pár szónál

Az szívemből egy darab.

 

Lökött vagyok – mondod

De a szerelmed tesz azzá

Felnőttből lettem ismét

Bolondos kamasszá.

 

S hogy végére érjek

E bolondos versnek

Mondandóm ennyi csak:

Szívemből szeretlek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomekversei.blog.hu/api/trackback/id/tr12574581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása