HTML

Próbáltam...

2011.01.10. 17:04 Éberen álmodó

Próbáltam…

 

Próbáltam dacolni az érzelmek ellen;

Próbáltam küzdeni, s legyőzni bennem;

Próbáltam feledni mi szép volt, elmúlt;

Próbáltam tagadni, jó volt, amíg volt…

Próbáltam!

 

De nem ment!

Nem ment elhitetni magammal, s mással;

Nem ment feledni, hogy múljon a bánat;

Nem ment nélküled élnem életem;

Nem ment nélküled boldogan léteznem…

Nem ment!

 

Hogy miért?

Bár nem voltál velem, egy percre sem feledtelek;

Titkon, szívem mélyén mindig szerettelek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomekversei.blog.hu/api/trackback/id/tr472574566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása