HTML

Napfény

2011.01.10. 17:01 Éberen álmodó

Napfény

 

Két szemedben láttam meg a Holdnak sugarát,

Nem Hold, napfény volt az éjen át.

Csak némán térdepeltem a lábaid előtt,

S nem éreztem ilyet soha azelőtt.

 

Istennőként léptél be éltembe, s egyszer így is mész,

Nem mondod, hogy miért, csak továbblépsz.

De amíg velem vagy, itt a Földön, boldogan,

Nem számlálom édes, féltő csókodat.

 

Míg mellettem vagy, irigyek rám a csillagok,

S egy mosoly, nem kell több, mit tőled kaphatok.

Egy édes hang, egy szó, egy szófoszlány csupán,

Mit megőrzök, és ismét felidézek egy nyári éjszakán.

 

Ez lettél nekem, csupán csak ennyi:

Félteni egymást és örökké szeretni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomekversei.blog.hu/api/trackback/id/tr212574559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása