HTML

Tomek versei

Válogatás nélkül megtaláljátok itt verseimet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Számvetés önmagammal

2011.01.10. 17:06 Éberen álmodó

Számvetés önmagammal

 

Hiába múltak az évek, nem lettem bölcsebb.

Most tizenkilenc vagyok, s csupán egy könnycsepp

Mi arra utal: ember vagyok.

 

Nincs oly tett, cselekedet, mit felmutathatok,

Hogy ezt tettem a világért, ettől vagyok nagyobb,

Vagy jobb a többinél.

 

Nem. Ugyanaz, vagy talán még annyi sem!

Csak szándék volt, s akarat, de több sosem,

S ez édes kevés!

 

Magamat talán túl sokra tartottam, meglehet!

Tenni akartam égbe kiáltó, megváltó tetteket,

Hogy felnézzenek rám!

 

De mit sem ér a szándék, ha nem kíséri tett!

Az ember semmibe veszi a tett nélküli ígéretet.

Csak a naiv csupán.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomekversei.blog.hu/api/trackback/id/tr772574574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása