HTML

Tomek versei

Válogatás nélkül megtaláljátok itt verseimet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Mary

2011.01.10. 16:59 Éberen álmodó

Mary. Különleges ember, hatalmas szívvel és csupa jó tulajdonságokkal! Hálás vagyok neki mindenért amit Tőle kaptam! Sosem fogom elfelejteni Őt! :)

 

Mary

 

 

Nesztelen léptekkel surrantál be éltembe,

S én hitetlenül álltam, téged kémlelve,

Hogy miért én, s hogy éppen teneked

Kíváncsian fürkésztem tiszta tekinteted.

 

Nem jött, hogy elhiggyem, ez velem megeshet,

De együtt töltöttük el azt a csodás estet,

Amit azóta követett már nem egy, nem kettő

Olykor Kecel, máskor Kalocsa, vagy épp Csertő.

 

De mindegy is hogy hol, csak veled lehessek!

A világ végén is akár, önfeledten nevessek!

Örüljünk együtt, egymásnak, egymásért

És kürtöljük világgá: a jövőnk csodaszép!

 

Bizony, sok jó vár ránk, ezt súgja egy hang,

Melyet te bírtál szóra és belül megszólat.

Szép éveket ígér, boldog hónapokat

És versekbe szőtt szerelmes szólamokat.

 

 

 

Kecel, 2009. december 31.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomekversei.blog.hu/api/trackback/id/tr762574548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása