HTML

Kilenc szál rózsa

2011.01.09. 20:45 Éberen álmodó

Andinak írtam ezt a verset ajándék gyanánt a kilencedik hónap fordulóján és kilenc szál rózsa kíséretében adtam oda neki. Nagy sikert aratott! :D

 

Kilenc szál rózsa

 

Kilenc rózsát kaptál tőlem,

S én cserébe kilenc csodás hónapot.

Oly csekély a virágok értéke,

Ha megállok, és arra gondolok…

 

Arra gondolok, hogy mily szép veled,

S én csak mindenem adtam neked.

Te sokkal többet, s szebbet adtál:

A kilenc hónap alatt ugyanaz maradtál.

 

Ugyanaz, kibe nemrég beleszerettem.

Nemrég, hisz ennyi idő oly kevés szívemben.

Veled akarok tölteni még sok ezer szép napot,

Hiszen a szívem tőled új életre kapott.

 

Három hónap múlva

Nem kérek csak annyit,

Mit minden évben aztán:

„Szeress még egy évig, Andi!”

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomekversei.blog.hu/api/trackback/id/tr172572591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása