HTML

Más bánat

2011.01.10. 17:00 Éberen álmodó

Más bánat

 

Bár tudom, hogy nem lesz már soha az enyém,

Ezerszer suttogom naponta nevét!

Mindennap látom őt, s nem érinthetem!

Nem voltam elég jó, ezért nincs velem.

 

Nem tehettem mást, így tudomásul vettem.

Sok hosszú hónap volt, mi eljárt felettem.

S mégis, most újra előtör az ismert érzés;

Felteszek magamnak pár igen fájó kérdést.

 

Mikor meglát, mért néz rám oly tekintettel,

Mint régen tette azt, égő szenvedéllyel?

Mért ül kedves mosoly a tündér orcán,

Ha édes pillantása elszegődik hozzám?

 

Már nincs lesütött szem, ahogy régen tette.

Régi fájdalmamat lám a por belepte.

De nincs oly fájdalom, mi magától halna;

Mindig jön egy más bánat, s szívem akarja.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomekversei.blog.hu/api/trackback/id/tr412574556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása